Pierogi wigilijne – ten sam smak w zdrowszej wersji!

Wigilijne potrawy tradycyjnie mają charakter postny, więc nie powinny dostarczać nadmiaru kalorii. W wielu

głowach synonimem świętowania są jednak dania jak najbardziej obfitujące w cukier i tłuszcz – błąd! Jeśli chcecie

się o tym przekonać, zaserwujcie w tym roku bliskim pyszne razowe pierożki, przygotowane według naszego przepisu.

Świąteczny piernik, którym nie zgrzeszysz – zdradzamy przepis

Święta bez słodkości to… żadne Święta! Dziś przepis na bożonarodzeniowy piernik – pachnący, bogaty

w błonnik pokarmowy, witaminy z grupy B i składniki mineralne. Wypiek z pewnością zdobędzie serca

Twoich gości – gwarantujemy, że już po pierwszym kęsie będą błagali o przepis! Zdradzamy, że ten sam

piernik znajdą w swoich wigilijnych zestawach cateringu dietetycznego nasi Klienci, więc jakość gwarantowana.

BOŻONARODZENIOWY PIERNIK Składniki: 130 g mąki…

Czytaj Dalej…

W Święta podaruj najbliższym przyjemność podniebienia

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Ten piękny czas kojarzy się z wielką, zieloną choinką,

rodzinną atmosferą, domem pachnącym cynamonem, wspólnym świętowaniem… ale także bieganiem

za prezentami świątecznymi dla najbliższych. Może w tym roku postawicie na coś smacznego? Biżuteria,

książki, perfumy, kosmetyki – koncepcje na podarki ciągle mamy te same. Każdy jednak chciałby w tym

wyjątkowym czasie zabłysnąć, zaskoczyć i wręczyć coś, co będzie…

Czytaj Dalej…

Dieta na jesienną chandrę

Czy wraz z nadejściem okresu jesienno-zimowego stajecie się bardziej drażliwi, ciągle jesteście zmęczeni,

przygnębieni, macie problemy z koncentracją i pamięcią, czujecie niechęć do rozmowy i przebywania z innymi?

Czy nie chce Wam się chodzić do pracy, macie problemy z wykonywaniem codziennych czynności?

Zbilansowana dieta może pomóc Wam w walce z jesienną chandrą!

Dieta dla kobiet w ciąży i mam karmiących – czy zmieniać jadłospis?

Dieta dla kobiet w ciąży? Ciąża to jeden z najpiękniejszych momentów w życiu każdej kobiety. To czas radości,

oczekiwania i przygotowania na pojawienie się nowego członka rodziny. Jesteś odpowiedzialną i świadomą Mamą,

dlatego też chcesz zadbać, aby to serduszko, które będzie biło w Tobie, miało jak najlepszy start w życiu.

Od czego zacząć zmiany w codziennej diecie? Jak zapewnić Maluszkowi odpowiednią ilość składników odżywczych?

Poznaj…

Czytaj Dalej…

Dieta na urodę – zadbaj o piękne włosy, skórę i paznokcie

Masz osłabione i rozdwajające się paznokcie, wysuszoną albo skłonną do wyprysków skórę? Martwi Cię nadmierne

wypadanie włosów lub ich matowość? Kremy, peelingi, maseczki i inne zabiegi kosmetyczne nie pomagają?

Warto zastanowić się, czy problem nie tkwi gdzieś „w środku”. Twój jadłospis może zawierać nieodpowiednią

ilość składników odżywczych, odpowiedzialnych za prawidłową kondycję włosów, skóry i paznokci.

Skąd czerpać witaminy jesienią?

Warzywa i owoce są najcenniejszym źródłem witamin i składników mineralnych spośród wszystkich grup

produktów spożywczych. Latem targowiska i półki sklepowe zaskakują nas obfitością różnorodnych skarbów natury.

Dopiero wraz z nadejściem okresu jesienno-zimowego bazarki ubożeją, a w sklepach pojawiają się warzywa

i owoce z innych krajów, niekoniecznie wyglądające apetycznie i zdrowo.