ZOBACZ NASZE NAJNOWSZE INSPIRACJE!


Wybierz najlepszy catering na diecie

catering na diecieChcesz się nareszcie odchudzać, ale martwisz się, że ponownie złapie Cię efekt jo-jo? Najlepszy dla Ciebie będzie catering na diecie. Może nie posiadasz po prostu czasu na samodzielne gotowanie, dlatego najczęściej korzystasz z błyskawicznych i niestety dość kalorycznych hamburgerów i mrożonek? Tak naprawdę ten problem może być bardzo szybko za Ciebie rozwiązany. Okazuje się, że najzwyczajniej w świecie możesz skorzystać z komfortowego cateringu. Takim rozwiązaniem może być apeteat dieta. Znajdziesz tam liczne inspiracje, które niewątpliwie przekonają Cię do tego, że dieta wcale nie musi oznaczać rezygnacji z dobrych smakołyków. Wręcz odwrotnie, możesz w tym okresie otworzyć się na zupełnie odmienne smaki, z którymi jeszcze wcześniej nie miałeś styczności.

Taka dieta do domu, pozwala na zaoszczędzenie cennego czasu i pieniędzy. Zatem teraz myślisz nad tym, jak kupując gotowe jedzenie z dowozem do domu możesz zyskać pieniądze? Okazuje się, że po prostu nie musisz kupować nadmiaru produktów, których nie jesteś w stanie przejeść. Natomiast codziennie masz różnorodne posiłki oraz przegryzki, jednocześnie mając czyste sumienie, że nie marnujesz jedzenia. Tak więc, jeżeli nadal zastanawiasz się nad tym, czy w Twoim zagonionym życiu, na pewno jest jeszcze miejsce i czas na pełnowartościową i odchudzającą dietę, to nie możesz mieć co do tego żadnych wątpliwości. Dieta pudełkowa staje się coraz modniejszym sposobem na to, by nasze jedzenie nie tylko nie było tłuste, ale również jednostajne. Dzięki temu przekonamy się o tym, że czas poświęcony na kupowaniu i gotowaniu, możemy przeznaczyć także na inne przyjemności.

Pierogi wigilijne – ten sam smak w zdrowszej wersji!

Wigilijne potrawy tradycyjnie mają charakter postny, więc nie powinny dostarczać nadmiaru kalorii. W wielu

głowach synonimem świętowania są jednak dania jak najbardziej obfitujące w cukier i tłuszcz – błąd! Jeśli chcecie

się o tym przekonać, zaserwujcie w tym roku bliskim pyszne razowe pierożki, przygotowane według naszego przepisu.

Świąteczny piernik, którym nie zgrzeszysz – zdradzamy przepis

Święta bez słodkości to… żadne Święta! Dziś przepis na bożonarodzeniowy piernik – pachnący, bogaty

w błonnik pokarmowy, witaminy z grupy B i składniki mineralne. Wypiek z pewnością zdobędzie serca

Twoich gości – gwarantujemy, że już po pierwszym kęsie będą błagali o przepis! Zdradzamy, że ten sam

piernik znajdą w swoich wigilijnych zestawach cateringu dietetycznego nasi Klienci, więc jakość gwarantowana.

BOŻONARODZENIOWY PIERNIK Składniki: 130 g mąki…

Czytaj Dalej…

10 przykazań wigilijnego stołu, czyli jak jeść i się nie przejeść

Boże Narodzenie… Pięknie udekorowana choinka, świat oprószony białym puchem, wyczekiwane przez cały

rok prezenty od najbliższych i… suto zastawiony stół. Czy możesz radośnie celebrować ten szczególny czas,

jednocześnie nie ryzykując, że wynik pokazany po Świętach przez wagę Cię przerazi? Możesz! Podpowiadamy

jak to zrobić.

W Święta podaruj najbliższym przyjemność podniebienia

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Ten piękny czas kojarzy się z wielką, zieloną choinką,

rodzinną atmosferą, domem pachnącym cynamonem, wspólnym świętowaniem… ale także bieganiem

za prezentami świątecznymi dla najbliższych. Może w tym roku postawicie na coś smacznego? Biżuteria,

książki, perfumy, kosmetyki – koncepcje na podarki ciągle mamy te same. Każdy jednak chciałby w tym

wyjątkowym czasie zabłysnąć, zaskoczyć i wręczyć coś, co będzie…

Czytaj Dalej…

Dieta na jesienną chandrę

Czy wraz z nadejściem okresu jesienno-zimowego stajecie się bardziej drażliwi, ciągle jesteście zmęczeni,

przygnębieni, macie problemy z koncentracją i pamięcią, czujecie niechęć do rozmowy i przebywania z innymi?

Czy nie chce Wam się chodzić do pracy, macie problemy z wykonywaniem codziennych czynności?

Zbilansowana dieta może pomóc Wam w walce z jesienną chandrą!

Dieta dla kobiet w ciąży i mam karmiących – czy zmieniać jadłospis?

Dieta dla kobiet w ciąży? Ciąża to jeden z najpiękniejszych momentów w życiu każdej kobiety. To czas radości,

oczekiwania i przygotowania na pojawienie się nowego członka rodziny. Jesteś odpowiedzialną i świadomą Mamą,

dlatego też chcesz zadbać, aby to serduszko, które będzie biło w Tobie, miało jak najlepszy start w życiu.

Od czego zacząć zmiany w codziennej diecie? Jak zapewnić Maluszkowi odpowiednią ilość składników odżywczych?

Poznaj…

Czytaj Dalej…

Dieta na urodę – zadbaj o piękne włosy, skórę i paznokcie

Masz osłabione i rozdwajające się paznokcie, wysuszoną albo skłonną do wyprysków skórę? Martwi Cię nadmierne

wypadanie włosów lub ich matowość? Kremy, peelingi, maseczki i inne zabiegi kosmetyczne nie pomagają?

Warto zastanowić się, czy problem nie tkwi gdzieś „w środku”. Twój jadłospis może zawierać nieodpowiednią

ilość składników odżywczych, odpowiedzialnych za prawidłową kondycję włosów, skóry i paznokci.

Skąd czerpać witaminy jesienią?

Warzywa i owoce są najcenniejszym źródłem witamin i składników mineralnych spośród wszystkich grup

produktów spożywczych. Latem targowiska i półki sklepowe zaskakują nas obfitością różnorodnych skarbów natury.

Dopiero wraz z nadejściem okresu jesienno-zimowego bazarki ubożeją, a w sklepach pojawiają się warzywa

i owoce z innych krajów, niekoniecznie wyglądające apetycznie i zdrowo.

Jadłospis ucznia – jak powinna wyglądać dieta małego geniusza?

Szkoła to ważny etap w życiu każdego dziecka – staje przed nowymi wyzwaniami i obowiązkami. W tym szczególnym

okresie warto zadbać o odpowiednio zbilansowany jadłospis naszego młodego ucznia. Zdrowa dieta pozytywnie

wpłynie na jego rozwój, poprawi pamięć i koncentrację, ułatwiając przyswajanie codziennej porcji wiedzy.

Sprawdźcie jakie są najnowsze inspiracje.